۱۳۹۶ شهریور ۸, چهارشنبه

مراکز خرید بانکوک

Chatuchak-Market
مراکز خرید بانکوک
بخشی از زمان هر سفری به خرید اختصاص می یابد . خرید کردن یک هنر است . اینکه بدانید اجناس مورد نیاز خودتان را از کجا تهیه کنید که نرخ مناسب تری داشته باشند ، کیفیت خوبی داشته باشند و مد روز باشند از ویژگیهای یک خرید خوب است .تایلند دارای مجتمع های تجاری و بازار های فراوانی است از بازار های مدن و شیک و بین المللی گرفته تا بازار های اخر هفته ارزان .در مراکز خرید بانکوک تعداد زیادی مغازه ها و مارکهای مختلف شعبه دارند که به جز مواقعی که حراج کلی داشته باشند ، نرخ های آنها مطابق با اتیکت رویشان می باشد .
حراج در بانکوک
مراکز خرید ارزان بانکوک

شمار بسیاری از مردم که تور بانکوک را انتخاب می کنند می خواهند با بهترین مراکز خرید بانکوک اشنا شوند. که در این سایت معروف ترین انها را بیان کردیم. شما که قصد خرید دارید بهتر است که بهتر است قوانین گمرک تایلند را در این سایت مطالعه کنید .و اما مراکز خرید ارزان بانکوک کجاست؟
مرکز خرید ترمینال ۲۱ بانکوک ترمینال ۲۱ یکی از بهترین مراکز خرید شهر بانکوک هست چه از لحاظ جنس و چه از لحاظ قیمت کمترین چیزی که من بخواهم بگویم که ترمینال ۲۱ عالی ست.
مراکز خرید ارزان تایلند
مراکز خرید ارزان بانکوک

بازار روت فائی راتچادا بانکوک که در انجا دست فروشان با قیمت های مناسب اجناس عتیقه و عجیب را به فروش میگذارند.
مراکز خرید ارزان پوکت
مراکز خرید ارزان بانکوک

بازار روت فائی سریناکارین بانکوک دلیلی که این مرکز خرید منحصر به فرد است اجناس ان از سراسر دنیاست مانند چین,میانمار, امریکا,اروپا و تایلند می باشد.
مراکز خرید ارزان پاتایا
مراکز خرید ارزان بانکوک

مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانت بانکوک این بازار در واقع یک بازار شب معمولی نیست بلکه یک مجتمع تفریحی و تجاری است. که مغازه ها دست فروشان و رستوران ها و کافه های بسیاری در این مرکز وجود دارد .
مراکز خرید ارزان بانکوک

بازار جی جی سبز بانکوک جی جی سبز ترکیبی از مغازه ها و رستوران ها و کافه ها است به همراه دست فروشان که در این جا همه ی اجناس مورد نیاز خود را با قیمت مناسب پیدا میکنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر