۱۳۹۶ شهریور ۸, چهارشنبه

هتل های لوکس تایلند

هتل های تایلند
farapix_com_9b5d04259515c01cc473fcc2e230623e_sarojin_hqroom_ru_2

یکی از جذاب ترین کشورهای جهان است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. این کشور دارای سه فصل آب و هوایی گرم وخشک ، بارانی و خنک است. تایلند جاذبه های زیبای فراوانی را در دل خود جای داده که سالانه میلیون ها نفررا از نقاط مختلف دنیا به سوی خود جذب می کند. به همین دلیل گردشگری اولین صنعت اقتصادی این کشور محسوب می شود. تایلند به سرزمین لبخند شهرت دارد و این نشانگر مردم خونگرم و مهمان نواز این کشور است.
hotel_tailand_1-logo
hotel-clipart-aieRz74KT-thmb هر کدام از شهرهای تایلند خود به تنهایی منبع زیبایی ها و تفریحات فراوان می باشند. مهمترین شهرهای تایلند، بانکوک که پایتخت آن نیز می باشد ، پاتایا ، پوکت ، کرابی و سامویی می باشد.در هر یک از این شهرها، هتل های زیبا و مناسب برای پذیرایی و اقامت گردشگران و مسافران وجود دارد. این هتل ها شامل همه امکانات رفاهی و تفریحی می باشند و با قیمت مناسب و هزینه کم در اختیار مسافران قرار می گیرند.اغلب هتل های تایلند به سواحل و جزایر تایلند نزدیک می باشند و به همین دلیل دسترسی و استفاده از این مناطق برای گردشگران آسانتر می باشد.
hotel_tailand_2-logo
hotel-clipart-aieRz74KT-thmb هتل های بانکوک و علی الخصوص هتل های ۵ ستاره بانکوک اغلب در خیابان سوخومیت و در نزدیکی مراکز خرید بانکوک واقع شده اند. هتل های پوکت هنگام کریسمس بسیار شلوغ می باشد و ترجیحا بهتر است از قبل اتاقی در هتل مورد نظرتان رزرو کنید. هتل های پاتایا هم از زیبایی و امکانات بسیار خوبی برخوردار است. هتل های سامویی در میان جزایر و سواحل زیبای آن بنا شده است.
hotel_tailand_3-logo
hotel-clipart-aieRz74KT-thmb هزینه اقامت در هتل های تایلند به طور کلی به شرح زیر است :
هتل های ۳ ستاره در تایلند از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ بات می باشند این هتل ها معمولا کوچکتر و دارای استخر و فضای سبز یا باغ کوچکتری هستند.
هتل های ۴ ستاره در تایلند از ۲۰۰۰ بات به بالا می باشد.
هتل های ۵ ستاره در تایلند از ۴۰۰۰ بات به بالا هستند.
hotel-clipart-aieRz74KT-thmb محدوده کاملی از مکان ها در مناطق آرام یا شهری وجود دارد که با تغییر فصل، قیمت ها و شرایط و تسهیلات هتل در آنها تغییر می کند. نکاتی در مورد هتل های تایلند قابل ذکر است که عبارتند از :
آب لوله کشی در تایلند آشامیدنی نیست و به همین دلیل روزانه دو شیشه آب در اتاق قرار می دهند که استفاده از آنها هزینه ای برای مسافر ندارد اما هزینه استفاده از مینی بار به عهده خود مسافر است.
هزینه تماس از داخل اتاق هتل با ایران نسبت به خرید کارت تلفن و سیم کارت بیشتر است.
در زمان اقامت در هتل شما می توانید با مراجعه به صندوق هتل ، صندوقی دریافت کنید و مدارک ، پول و اشیاء گرانقیمت خود را بدون پرداخت هزینه در آن نگهداری کنید.
جریان برق در سراسر کشور ۲۲۰ ولت است ولی دوشاخه و پریزهای مختلفی در آن مورد استفاده قرار می گیرد. مسافرانی که با خود وسایل برقی مانند ریش تراش و سشوار به همراه دارند باید مبدل نیز داشته باشند.
در هتل های بزرگ و هتل های ۵ ستاره تایلند، ویزا کارت و مستر کارت مورد استفاده قرار می گیرد.
hotel_tailand_4-logo
hotel-clipart-aieRz74KT-thmb رزرو هتل بستگی به نوع سفر و سلیقه شما دارد ، به اینکه سفر شما تفریحی باشد و یا کاری و یا اینکه دوست داشته باشید به رستوران ها و مراکز خرید تایلند نزدیکتر باشید یا به مراکز تفریحی و دیدنی های تایلند. در این بخش به اختصار در مورد هتل های تایلند و امکانات و موقعیت جغرافیایی آنها توضیحاتی را ارائه می دهیم. رزرو هتل جهت استفاده از امکانات و تسهیلات بهتر مطمئنا به نفع شما می باشد. در صورتی که با تور تایلند سفر کنید دغدغه ای بابت انتخاب هتل نخواهید داشت.
هتل تا فرودگاه بانکوک حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد, ساختمان اصلی هتل نسبت به سایر هتل های بانکوک مدرن تر است و از بتن و شیشه ساخته شده لابی بسیار بزرگی دارد و در شب با هزار چراغ روشن می شود. مقدار زیادی از فضای نشیمن، و یک سالن در لابی وجود دارد و از همه مهم تر اینکه کارمندان فضاهای عمومی هتل, گرم و مهمان نواز هستند، طیف گسترده ای از امکانات و خدمات ارائه می دهند.
۶۹۲۰۰۱۰۴-qpr
اتاق هتل :
اتاق ها بزرگ و زیبا هستند هر اتاق را منعکس کننده یک محیط مدرن تایلندی با رنگ گرم فرش قهوه ای و نورهای سبز است دکور و چیندمان پست مدرن اتاق ها که با ظرافت طراحی شده اند, یک فضای آرامش بخش را ایجاد می نماید. از پنجره های این اتاق نمای زیبایی از دیدنی های شهر خواهید داشت.سوئیت ها فضای بیشتری از اتاق استاندارد ارائه میدهد اما تنها تخت ها دو نفره هستند. تمامی واحدها مبلمانی از چوب ساج و امکاناتی مثل تهویه‌ی مطبوع مرکزی، گاوصندوق، وسایل تهیه‌ی چای و قهوه، خط تلفن بین‌المللی مستقیم، تلویزیون، یخچال و حمام با سشوار اختصاصی و وسایل بهداشتی دارند.
۱۶۸۳۵۰۱۶-qpr
۶۹۲۰۱۴۴۱-qpr
۱۹۷۰۳۷۵۶-qpr
سرگرمی و تفریحات هتل :
مرکز آبگرم ایندرا با ویژگی های ماساژ سنتی تایلندی، مواد بهداشتی برای سلامت بدن و استراحت فضای مناسبی است. مهمان همچنین می توانید در باشگاه ورزش هتل تمرینات ورزشی خود را پیگیری کنند ، میز بازی اسنوکر و بیلیارد در هتل وجود دارد و سفرهای یک روزه در میز تور لابی هتل برنامه ریزی میشود مرکز کسب و کار به صورت ۲۴ ساعت باز است مجموعه ای از نمایش های تایلندی کلاسیک برای مهمانان برگزار میشود.
۱۶۸۳۴۸۵۲-qpr
رستوران :
وعده های غذایی مختلف انتخاب های گسترده ای در رستوران هتل با صندلی و میزهایی از جنس چوب ساج سالا تایلندی ارائه میشود یک فضای منحصر به فرد که در آن سعی کنید طیف وسیعی از غذاهای تایلندی را امتجان نمائید و در شب لذت بردن از موسیقی کلاسیک تایلندی همراه با نمایش سنتی تایلندی و صرف شام جالب است صبحانه و ناهار را میتوانید از بوفه‌ انتخاب کنید.
۵۵۴۳۴۴۰-qpr
۵۵۲۹۳۱۹۳-qpr
اطلاعات محل سکونت :
۱ کیلومتر به مرکز شهر بانکوک
۳۳ کیلومتر ب فرودگاه Suvarnabhumi
۱ کیلومتر به ایستگاه راه آهن makasan
۵۵۲۹۲۹۰۷-qpr
امکانات تفریحی هتل :
استخر روباز ،باغ، تراس خورشید ،تراس ،سونا ،مرکز تناسب اندام، آبگرم و سلامتی، مرکز ماساژ

هتل برادرز رزیدنس پوکت یکی از هتل های ۳ ستاره پوکت می باشد که ۵ دقیقه از ساحل پاتونگ فاصله دارد.امکانات رفاهی این هتل شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.این اقامتگاه دارای ۵۲ اتاق می باشد.
هتل برادرز رزیدنس پوکتاتاق های هتل دارای تراس هستند و دارای اینترنت رایگان می باشد.لباس هایتان برای شستشو به لباسشویی هتل بسپارید.اتاق های هتل عاری از آلودگی سیگار هستند.
هتل برادرز رزیدنس پوکت
هتل برادرز رزیدنس پوکت
در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.بعد از یک روز کاری و یا گردش در شهر سری به رستوران هتل زده ؛ از غذای خوشمزه آن میل کنید.رستوران وسالن غذا خوری هتل همیشه آماده پذیرایی از شما هستند.
هتل برادرز رزیدنس پوکت
امکانات هتل برادرز رزیدنس پوکت
نظافت اتاق
سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)
لاندری
استخر روباز
آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته
پذیرش و ترخیص اختصاصی
خدمات ATM
تورهای داخلی
کافی شاپ
مجهز به آسانسور
کافی شاپ مخصوص تنقلات
انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان
تراس
تحویل سریع اتاق
ریلکسیشن با ماساژ
اتو کشیدن البسه
سالن غذا خوری
انتقال از فروگاه
سیستم تهویه ایر کاندیشنر
خدمات کپی و ارسال فکس
سالن غذا خوری
حمام آب سرد و گرم
صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
اتاق های عاری از آلودگی سیگار
تراس برای حمام آفتاب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر